Det blev kort

Marina: Det förstår jag och tack för att du säger till! Ska kolla på det, vill ju att det ska vara så lätt som möjligt för er som läser!

Anneli: Ja, massor. Helt sjukt. Men så länge det är inte är så otrevligt är det okej.





Nu har lillebrosan cykelkörkort, lille Korvas. Var lite småkul men "personalen" var helt kass så det förstörde det hela lite. Eller gjorde det mindre bra i alla fall. Men Anton tyckte det var kul och fick ju som skrivet sitt kort.

Kollade skor som båda grabbarna (han hade med sig sin kompis och hennes mamma) fick och sen släppte dom av mig vid Lidl och Oscar kom och mötte mig så vi handlade. Fick vi det gjort.

Och faktiskt, så köpte jag en ask jordgubbar för att göra en tårta sen! Oscar undrade varför, jo för att det är gott. Så dagen har allt gått på nåt sätt. Lite Sims bör det väl hinnas med också, höhö och trallala.

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

På vägen hem från Skåne så stod det en flicka och sålde jordgubbar längst vägen (90 väg) men jag fortsatte att köra "Har ju inga kontanter" - MEN DET HADE JAG, kom jag på sen. FÖRSENT. Blä.

2009-05-23 @ 19:45:16
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0