Jahaja

Jasas: Ja, mer kunde jag ju inte göra men jag hade ju inte behövt bry mig om att hjälpa henne - att handla i en annan butik. Hoppas dom löste det, i vilket fall.
Haha sju år sen var jag 13, så liiiiten så.
Ja dom sitter ju vid olika bord och ju längre kvällen går och ju fler som åker ut samlas dom ju ihop till färre bord men pappa och Carina hade börjat på samma bord. Förra gången möttes dom tillslut vid samma bord.





Goddi, goddi morgon!

Jag har sovit prima men är så trött ändå. Hade gärna sovit några dygn till. Men jag somnade, i vilket fall, med ett leende på läpparna. Inte nog med att Jaaasass videobloggade igår och la upp söta bilder, sen messade vi och kom fram till att vi säger inte Jasas på samma sätt. Oscar sa det så spelade vi in och skickade. Och så spelade vi in mer och skickade. Och ännu mer, men medans vi lyssnade ringde Malin.

Pratade en stund, närmare bestämt 45 minuter, och sen somnade jag nog medans jag la på. Vet att vi la på och sa hej då, men minns nog inte inte att jag tryckte på lägga på, eller att jag la upp mobilen och somnade. Jag var lite trött, kan man säga. Men jag hoppas Jaaasass förlåter mig nu, när jag skickat.

Och idager är det kalaser. Och vi sitter och filar på present. Jag hade ju noll koll badboll på att det var redan nu han fyllde, och fick faktiskt veta förra söndagen att det skulle vara kalas idag. Men han fyller ändå inte förrän på tisdag, så då ska han få sin present istället. Och den kommer bli praaa. Oscar som kommer på speliga grejer, sånt lär ju uppskattas av den lille spelomanen!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag har också sovit prima inatt. Vaknade och kände mig pigg fast trött men gick upp. Trött är mest överhängande nu ;p

2009-05-30 @ 10:17:05
Postat av: Jasas.se

HAHA, ska du skriva Jaaasas varje gång nu framöver? :D Toka! Jasas! Jag säger bara Jasas. Inte Jaaasas. Som Hanna, enkla a:n. Jasas. Jasas. Jasas.



Jag får ringa dig så får du höra mig säga. Jasas. :D

2009-05-30 @ 21:53:32
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0