En lista

Hur många gånger har du varit kär? På riktigt? En. På låtsas? Miljoner.
Favoritgodis: Marabous mjölkchoklad och saltlaktris.
Coolaste stad du har besökt: Göteborg?
Action eller Skräck? Skräck.
Ville bli när du var liten: Tennisproffs, doktor och lärare.
När fick du din första kyss: När jag var... runt 10?
Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Mellanstadiet: svärande. Högstadiet: Pajas.
Vad är du beroende av? Nära och kära.
Dagens roligaste händelse: Att tvättmaskinen ska bli fixad? Haha!
Dagens tråkigaste händelse: Torra händer efter disken.
Dagens humör: Go och gla, kexchoklad!
Vilka tv-program följer du? One Tree Hill, Lost, Desperate Housewives och Grey's Anatomy (på datorn).
Vad gillar du mest med dig själv? Att jag är bra på att lyssna och finnas där för andra. Sätta andra främst.
Vad gillar du minst? Att jag är så lat och inte tar tag i min vikt.
Vad är det roligaste du vet? Att skratta med någon.
Har du något motto? Ja, men jag minns det inte längre :(
Hemlig hobby? Naj? Hemlig hobby, hah.
Något vi inte vet om dig? Nej, jag fläker ut hela mitt liv här :p
Vad ångrar du? Att jag inte gick ut gymnasiet.
Vad önskar du? Att framtiden ska bli en bra tid.
Vad klarar du inte dig utan? Mina nära och kära, att få prata.
Vad gör du helst en vardag? Allt möjligt, vad som faller in eller är planerat.
Vad gör du helst en lördagskväll? Myyyyyser.
Vad har du mest av i din garderob? Kläder.
Drömjobb? Nåt som har med människor att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0