Försovit mig?

Chathrine: Tack! Ja nog kommer det bli jobbigt med sockret men nu när vi båda är med blir det ju lättare, när man inte läskas. Och så kan vi stötta varandra, så vi ska fixa det!
Hehe jasså, redan klockan 6? Hade nog ändå, inte kunnat med att börja bröta då hehe. Men då behöver jag ju inte vara dum som duschar viden den tiden då, haha!





Jaa, jag visste väl det. För nån timme sen, lite mindre, gick jag och skulle lägga mig och kramas lite. Var ju så himla gott så jag blundade lite också. Mm, sova gott. Men så kändes det så konstigt sen, för det kändes som jag försovit mig för jag skulle ju snart åka och bara gå och göra mig i ordning.

Så det är lite jobbigt. Känns fortfarande som det kommer bli knas. Men förhoppningsvis så kommer jag väl med rätt buss (mycket som ska till för att det inte ska bli så, då jag är klar nu) och är rätt ute så jag kommer i tid. Men ja, allt kan ju hända men det ska ju mycket till.

Hoppas ni alla får en fin dag med massa, massa sol! Hörs vidare ikvällen.

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Du är la för go :D



Ha en helt fantastisk dag och hoppas att det blir mucho att göra!!!

2009-05-29 @ 10:08:42
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0