En ny dag har börjat

Ann-Lousie: Hehe ja, aningens trött.

Jasas: Ja det finns tydligen väldigt många vuxna ändå, som inte kan simma. Så det är ju en god sak - men bara så länge inga barn tappar tider! Men, vi får väl se hur dom löser det.

Marina: Hehe ja ge mig gollongar!





Jag tror bestämt jag får börja med att gratulera Marina, som igår blev faster för första gången! Super grattis till faster Marina och din bror med familj!


Och idag, är en ny solig dag. Ser ut att ha regnat lite i natt, kanske. Kan ju alltid hoppas för (vi och) naturen behöver ju lite regn mellan all sol, även om man föredrar solen. Fast jag tror väl vi kommer få vår beskärda del av regn i sommar. När det är så fint nu, lär ju hela sommaren regna bort. Men, vi är positiva ett tag till!

Ska se om jag får med mig Oscar ut på prommis sen. Kanske ta en runda runt sjön och sluta hos mamma. Måste fråga vad hon har för planer på fredag, kom aldrig så långt. Hon har stopp-dag (minns inte vad det var eller varför, men hon är ledig) så är jag ledig kunde vi kanske hitta på nåt. Det var ju... ett tag sen sist!

Nu där emot är det snart dags för frukost och nässpray och invänta om fastighetsskötaren kommer och kollar tvättmaskinen. Jag drömde i natt att dom sa att en vecka var max vad man "får" vänta så det är idag då. Sen köpte jag även vaxduk (från Jysk) genom dom, så allt stod ju inte riktigt rätt till.

Men när jag funderar, så gick jag nog igenom det jag tänkt på. Dels hur länge som är okej att vänta efter man felanmält och innan han kommer hit, vilket var en vecka. Och med störande grannar, eller lösspringande hundar. Minns dock inte vad dom svarade på det. Men vaxduk fick jag, till mitt "utebord" - tror jag?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jasså, är det du som sitter och håller på solen? Eller ja, den är iofs här också men... Det kanske är du som har blåst hit alla otäcka moln? ;)

Tycker de ska komma fortare än en vecka. Här brukar de dyka upp en/två dagar efter man felanmält.

2009-05-04 @ 12:56:15
Postat av: Marina

tack så mycket!! @-->>----

2009-05-04 @ 15:48:56
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0