Mera Tjejsnack

Ah, jag tänkte att varför inte göra dom övriga listorna från Tjejsnack, när jag ändå är igång.


#1 Våren - från 13 april

1. Vad är det bästa med våren?
Att det blir ljusare, grönare och varmare. Underbart!
2. Vad är det sämsta med våren?
Kli i näsan, men det får man ta. Men det är sämst.
3. Har du/vill du köpa nya vårkläder, vad?
Neh, köper inte kläder efter säsong utan efter behov.
4. Har du sett några vårtecken än, vad?
Humlor, blommor och gräsklippning.
5. Brukar du göra nåt speciellt på våren, vad?
Vara ute mer? Hah! Njuuuta.


#2 TV - från 19 april

1. Vad för typ av program ser du helst på TV?
Serier som typ One Tree Hill, Desperate Housewives, Lost, Heroes, Grey's Anatomy.
2. Följer du någon TV-serie, vilken?
Haha ja, ovanstående och Two & a Half Men, Samantha Who?, Prison Break.
3. Finns det någon kanal du klarar dig utan, varför?
Ja, jag tankar ju allt jag vill se.
4. Finns det någon kanal du inte klarar dig utan, varför?
Nja, jag ser oftast på trean, femman eller sexan, men tankar ju som sagt.
5. Har du platt-TV eller tjock-TV?
Platt i vardagsrummet och liten tjock i sovrummet.


#3 Kärlek - från 26 april

1. Berätta om din första kärlek?
Men jisses, det minns jag inte? Kär var man ju var och varannan vecka förr.
2. Vad är kärlek för dig?
Omtanke, ärlighet, närhet. Ja, kärlek som förhållande/partner då.
3. Vad är det mest romantiska någon gjort för dig?
Friat, pratat om framtiden vi tänkt dela tillsammans.
4. Hur ser ditt drömbröllop ut?
Jag vet inte, skiftar till och från hur jag vill ha det.
5. Är du kär nu?
Japp, massor och ännu mer!


#4 Datorn - från 3 maj

1. Finns du med på Facebook?
Jajjemen, I do.
2. Hur länge har du funnits i blogg/hemsideform?
Blogg, som i denna, har jag haft sen april -08.
3. Vad har du för startsida/sidor?
Min kalender på TVtorrents.
4. Vad har du för skrivbordsbakgrund?
En bild på Korvas från när han var här sist.
5. Hur många timmar/dygn ägnar du åt datorn?
I prinicp varje dag i veckan, timmar varierar. Från en till... många?


#5 Snabbmat - från 10 maj

1. Hur ofta äter du snabbmat?
Inte alls lika ofta nu, så duktiga är vi.
2. Vad äter du helst på Mc Donalds?
McChinken med cola och pommes, vitlöksdip om det är så då.
3. Vad vill du ha på din pizza?
Beror helt på humör och sådär.
4. Vad väljer du för kinamat?
Beror på, oftast kyckling.
5. Kan du tänka dig att arbeta på något av ovanstående ställen, motivera gärna lite?
Njae..? Är inte riktigt mitt drömjobb inom mat/restaurang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0