Tack för att jag fick veta

Oscar tänkte att nu när han snart slutade skolan så kunde han åka till Västervik och hälsa på. Vanligtvis så följer jag med men jag orkar inte när hans mamma har tre katter och hans pappa har en hund så mår jag baj bara jag står på gatan utanför huset, känns det som.

Så han ska "få" åka själv, en vecka eller så. Kan ju liksom inte hålla honom här, ifrån sin familj, för att jag inte kan åka. Hans pappa har inte träffat på ett år och sådär. Men i alla fall, jag trodde vi pratade om i sommar när han igår säger "Ja men åker jag runt 25:e så är jag ju där när Karl fyller år!"

Ehh, Karl fyller år? Som i 25:e nu? Som i maj? Karl fyller år i maj. Ja, men han tänkte typ åka från avslutningen till busstationen, eller nåt. Jaha, hyggligt. Som vanligt får jag veta ett par veckor innan han åker, hehe. "Ja men vet du, om två veckor åker jag till Polen!"

Kommentarer
Postat av: Marina

hmm ja jag hade oxå vart lite sur i början.. kunde han väl säga lite tidigare.. ? eller han visste inte förrän nu?

2009-05-12 @ 14:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0