Också matchens filmer

Också dagens filmer:



Precis i början skrattar några, och jag säger "Fler som tog fel på sidbytet" för dom hade precis skrikit "neeej!" för det blev mål, tills dom kom på att det var ju deras lag som gjort målet, hah!
Och jag gjorde ju då, tvärtom.


Anton och hans bästis Felix som gör avsparken, tror jag det är i alla fall. Har precis varit mål och så "passar" dom varandra, ja jag har inte så stor koll på sånt.
Tror det är i denna flera ropar "naaej!" och jag säger yes för att... det var så!


Denna laddade jag bara upp för att jag tyckte det var snyggt spel av Anton flera gånger. Nu är jag ju inte så bra på sånt som skrivet, men jag tyckte det var snyggt.
Och det är viktigaste, vad storasyster tycker och tänker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0