Nyvakna är vi allihoppa, allihoppa

God morgon, igen. Jag tog mig visst en liten tuppis här i Lost. Får nog se färdigt slutet för jag kommer inte ihåg vad som hände, och så var det rätt spännande, lät det som när Oscar sa.

Pratade precis med farmor i alla fall, hon blev lite chockad hehe. Men det var inga problem att vi kom dit, vi var så välkomna! Får fråga igen om hon var nyvaken för hon var trots allt påklädd, haha!

Ne, jag är Lost-sugen men Oscar satte sig och spelade och jag lär väl bara somna igen. Funderar på att baka bullar sen när vi kommer hem igen, får väl se vad det blir av det.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Blev det några bullar? :D

2009-05-08 @ 21:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0