Nu är det morgon igen

God morgon!

Har börjat dagen med en dos Vakna! med the Voice och lite mys för att sen fortsätta här med lite bloggar.
Gick sådär med att vakna tidigt, klockan stod på 7.15 men den var idag innan vi somnade så jag var skapligt trött när den började plinga, plus att jag inte fattade om det var min eller Oscars.

Men sen kom jag på att jag kunde slå på TV:n och Voice och hoppas på att vakna till.
Jaja, strax efter 8 vaknade jag i alla fall, så det är ju en timme senare än tänkt och en timme tidigare än den senaste tiden, så all and all är det väl okej.

Nu där emot ska jag ställa mig och diska! Hell yeah!
Skulle gjort det igår men så... gjorde jag annat och orkade inte sen. Men nu har jag faktiskt lust att diska så då är det bäst att passa på!! Haha! Och sen ska jag felsöka, tror mig veta felet/felen nu.

God morgon, gott folk!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Lust att diska? Haha, det lät som en allvarlig åkomma ;p

Ja, kom du på felet/felen under natten? Ibland behöver man bara lite distans så kommer man på det! Lovely!

2009-05-07 @ 11:13:52
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0