Några dagar för tidigt

Anneli: Jag hade ju hundrakort på mig, annars hade jag köpt innan. Hade inte vågat chansa annars.





Det var lite roligt, som jag kom att tänka på nu. Apropå busskortet och så. Jag tänkte innan att om nu inte månadskortet hade funkat så hade jag hundrakort (100 kronor och något billigare pris när man stämplar det är betalar med kontanter) och hade den inte räckt hem också, skulle jag ringt mamma.

Men eftersom månadskortet pep så fint, var det ju ingen fara.

Fast jag ringde mamma ändå, men när jag satt på bussen. Så vi sa typ hej, jag frågade om hon var upptagen för hon lät lite stressad och hon sa nej och tjöt sen "skulle jag hämtat dig?!" och jag blev förvirrad men svarade nej. "Nehej, jag mindes att vi hade pratat om det" och jag sa att det var onsdag, och jag ringer och påminner innan.

Lilla mamma, I know you.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Mammor är söta ;)

2009-05-15 @ 22:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0