Makaroni smakaroni

OJ VAD JAG ÄR TRÖTT! Gott vare med mat i kistan också. Blev riktigt gott och nu kan jag nana riktigt gott. Oscar sa att kan jag inte sova ikväll, är det nåt fel på mig. Skönt att veta att det inte är det då, haha! Kan inte finnas en chans i makaroni att jag inte somnar snabbt och gott ikväll. En liten stund till, sen ska jag nana mig.

Sen äre helg, som Oscar tjatat om så länge. Inte just att det är helg snart men "göra det nån helg" och jag fattar inte varför det är så noga med helg. Han ska ju vara hemma tills skolan börjar så helg kommer ju inte existera, typ. Och jag jobbar vissa helger och sådär. Då kan man inte snöa in sig på helg, kan lika gärna vara vardag.

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

BRA SAGT! Eller ja, skrivet :P

2009-05-29 @ 23:18:15
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0