Lostililost

Jasas: Dom är ganska bra på 3 att få det att låta som att man får världens erbjudande, men egentligen är det ett vanligt erbjudande. Inte att du fick det så, men jag vet när vi skaffade dessa telefonerna (blev på sprugna på stan) så drog dom på som om vi fick sååå billigt, sen när vi kom hem såg vi att vi fick ju ingen extra rabatt eller så (som det lät på dom) utan bara några av deras vanliga erbjudanden. Typ som när GP-killen säger att jag var nästan ensam om att få rabatten i ett och ett halvt år istället för max ett år. Jaja, grattis du har vunnit dagens längsta kommentar!

Anneli: Jag har alltid haft Tele2 innan 3 och ville egentligen inte byta men Oscar fick den mobilen han suktat efter så länge - till ett bra pris. Och vi vill ju ha samma för att få gratis SMS och samtal, så ja. Inget val direkt. Men, tji fick jag!





Bah, nu blir det sådär igen så jag kommer in och har kommentarer att svara på och så gör jag det och sen har jag inget mer att säga :p Ja, jag är så duktig ibland.
Frågade Oscar för typ två timmar sen om han kunde säga till när han ville titta Lost och han har inte sagt nåt än så jag tolkar det som att han inte vill, så jag fåt hitta på nåt själv.

Till exempel se sista Lost som gått i USA. Jag lovade att vänta med att se säsongsavslutningen (totalt dom tre sista avsnitten) OM vi såg fyra avsnitt om dagen.
Och idag har vi inte sett fyra, även om vi kunnat, och så är det nog nån dag mer vi inte sett fyra. Så jag är nog så ond så jag kommer se mina avsnitt.

Oscar blir väl inte så glad. För vi har ändå bara typ 10 avsnitt kvar, tills vi är där jag är. Meeen så kan det vara, jag är elak när jag vill och jag är ju nyfiken!
Sen kan vi ju se resten av säsongerna tillsammans. Det ska ju ändå hålla på till 2012, suck. Ska bli spännande och se hur dom lyckas, men efter fyra säsonger blev Oscar fast.

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Ja jag kallar mig inte unika, haha, men jag fick 40 procent, i vilket fall. För det abbonemanget kostar 599 kronor per månad, annars. Och jag fick det för 349 :)



Jag ville ju stanna som kund så jag anser att det var jag som lurade dem. Inte tvärt om.

2009-05-20 @ 23:04:14
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Det blev en hel del mer än bara kommentarsvar ändå ju :D

2009-05-21 @ 00:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0