Lite, och lite Sims

Anneli: Men då tjänar ni ju ändå, på sätt och vis :) Annars får du väl ha miniräknare med dig, hehe. Sa det till Oscar igår, att jag tror det var Netto eller Konsum här, som hade minräknare på vagnarna ett tag.





Ja alltså, hej.

Ska göra mat strax och sen bege mig.


Måste bara, hur ointressant det än är för vissa, prata lite Sims. Det är trots allt min blogg och det jag gör just nu så ja, here it goes.

Jag var lite trött på att bara spela och spela, så jag gjorde ett par som jobbade upp sina karriärer och skaffade barn. Under tiden var pappan otrogen, för att dom sen skulle bråka och göra slut, och så skulle mamman och barnet bo i en lägenhet och pappan flytta in hos sin tjej i samma hus, och få massa barn.

Men, så blev det så knasigt så trots att pappan var otrogen, så kunde bara han göra slut men inte mamman. Så jag tänkte att jaja, låt gå. Men, vad händer? Jo MAMMAN flyttar ut! Bah, jag blir tokig, så skulle det ju inte alls vara.

Sen lyckades jag idag igen. Glömde ringa att en barnvakt skulle komma medans jag var på jobbet, en timme innan båda föräldrarna kom hem kom socialen och hämtade barnet, blöh. Men nu är dom gravida igen, hah! Funderar dock på om mamman ska flytta in nånstans, och adoptera dottern.

Så, nu fick jag sagt det och ska lämna det nu. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0