Jag väntar och väntar

Jasas: Haha neeeeej! Det är ju nästan det bästa av allt, när man har typ 10 nya inlägg hos dig att gotta sig i! Oftast, när man bara har ett-två inlägg, är det så tråkigt när det tar slut. Jag tycker ju om dig och din blogg så det är bara kuuul att läsa mycket! Plus att du skriver ju inga novelliska inlägg som nån annan (läs: jag) gör, så det är lugnt! Mera inlägg, tack!





Hmm, vid 22 skrev jag till Anneli att det var dags att säga god natt snart, för lite sömn har väl ingen dött av?
Ja men här sitter jag ju! Hoppsan.

Väntar på att Oscar ska svara på MSN om våran IP-telefoni, men han har spelat nonstop i i alla fall en timme plus, utan minsta möjlighet att tabba ur och kolla vad jag ville.
Föredrar att skriva på MSN så har jag det svart på vitt, och istället för att skrika och inte höra eller gå dit och så är han så tankspridd så han vet knappt vad han säger.

Men, då får Hanna vänta på sitt svar, inte mer med det.

Och nu ska jag, på riktigt, gå och lägga mig. På tok för sent för lilla mig att vara uppe nu!
Hade tänkt komma upp vid 7 och äta, och hoppas på hunger under dagen, men det ser mörkt ut.
Får väl se hur länge jag orkar snooza? Kan ju förvåna.

Men i vilket fall, god att och sov så gott! Ses imörra igen!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Sov så gott! Har precis läst ditt mail, hoppas jag kommer ihåg att svara imorgon! :D

2009-05-06 @ 23:42:08
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Petra

Åhå, nu blev jag minsann väldigt glad. Tack så mycket för länken!

2009-05-07 @ 00:17:54
URL: http://www.metrobloggen.se/petra

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0