Hur många nummer har du?

Jag SMS:ade mamma om det här med maskinen. Avslutade med "Jag skickade till alla tre telefonerna, visste inte vilken jag kunde nå dig på" för hon har en privat telefon, ett jobbnummer och ett som heter Mami2.

Hon frågade då vilken den tredje var, för hon hade bara fått på den privata och jobbtelefonen. Så jag skrev numret som ligger under Mami2 och hon svarar att det är jobbnumret ju, vilket är det tredje?

Ehh, jaha? Och jag skriver det som jag kallat för Mami jobb och skojar att "är det nån som har för många nummer? ;)" men får till svar att det är samma?

Mami jobb är när den används som fast telefon (vilket numret visar också, riktnumret är ett fast och Mami2 är ett mobil) och Mami 2 är när den används som mobil. Så tokigt!

Kommentarer
Postat av: Marina

jag har ett jobbnummer (mobil) och ett privat nummer..mobilnummer. har ingen fast telefon..men hade jag haft det hade jag haft tre nummer. :)

2009-05-14 @ 17:11:07
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Marina

HA EN BRA FREDAG

2009-05-15 @ 10:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0