Fråga en fråga

Goder morgon, goder morgon.

Sitter här, lite för mig själv men ändå så att jag hör snarkningar/susningar/andningar så gott som hela tiden. Vaknade för nån halvtimme sen, ungefär. Oscar ligger kvar och sover så jag satte mig och läste bloggar och sånt annat lite mer tyst, så kan jag hitta på nåt låtit sen, snart, när det är dags att vakna.

Sitter och försöker komma på frågor till Hannas frågestund. Igår hade jag 27 att ta, och kom till 23. Tänkte nu att det kan ju inte vara så svårt att ta. Kommer in och ser att nästa är 35, hoho. Men jag har fått till tre frågor till idag, haha! Plus att en till frågat, som jag inte har en aning om hur många frågor hon fått till.

Jaja, jag tror Hanna blir glad i vilket fall, även om jag inte slår nån av dom andra. Hon har ju säkert fått minst 70, men säkert närmare/över 100 frågor, ändå. Och så blir jag så sugen på det också, för jag har börjat tröttna på alla listor med samma, samma frågor. Men min fråga är, är nån intresserad?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag är alltid intresserad! Frågan är om jag kan komma på några frågor...

2009-05-18 @ 12:51:07
Postat av: Jasas.se

JAG ÄR INTRESSERAD, mohahahaha, vad jag ska grilla dig :D



Spelar ingen roll hur många du skriver kickan - jag blir glad för vad som : D

2009-05-18 @ 15:13:10
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0