Fin fint väder

Tjollahopp tjollahej! Nu ska vi strax bege oss upp till mamma för att mysa där under dagen med lite grillning senare. Är superfint väder ute, helt vindstilla, så jag ska ta och sola lite tänkte jag.
Men, jag har med mig min solskyddsfaktor 30 och smörjer in mig med sen när vi kommer upp.

Får ta och kolla på bloggen sen en annan dag, har dock ingen aning om vad som hänt med den så jag vet inte riktigt var jag ska börja felsöka. Annars får jag väl hitta på nåt annat.
Men, skulle bara säga att jag lever. Nu kilar vi, ha en toppen dag!

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Det löser sig :) Nu ser det jättekonstigt ut här men skit samma! Inläggen är ju huvudsaken och att man KAN kommentera!



Hoppas ni får en mycket trevlig dag hos mor din :)

2009-05-01 @ 12:39:55
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Det fixar sig sen! Ha det så trevligt! :D

2009-05-01 @ 13:46:31
Postat av: Marina

hopas du har det bra kram

2009-05-01 @ 16:43:17
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Haha, ja, ibland läser man tokigt. Nu har jag ändrat till en synonym som bör leda till att ingen annan läser fel ;) Såg risken nämligen, när du påtalade det ;)

2009-05-01 @ 19:51:28
Postat av: Annika

Man ser ju inläggen och det går ju att kommentera och det är ju det som är det bästa!

Hoppas du haft en härlig dag med sol och god mat:)

2009-05-01 @ 20:54:31
URL: http://anniia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0