En liten Alfred, tack

Iiih :D Fick precis höra att Malin, Oscars syster, fått en liten Alfred igår/i natt/idag!

Pappa Micke hade ringt för en liten stund sen, men eftersom det var Oscars lillebror som berättade det för Oscar hade han ju noll info, hehe. Jag frågade när han kom, fick till svar att Micke ringde nyss.

Så mamman hade rätt, det blev en pojk till. Algot och Alfred.


Här försöker jag lägga in bilder på mamma, pappa och storebror men blogg.se vill verkligen inte, så jag får se om det går lite senare, men jag har i alla fall försökt!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag visste inte ens att han var morbror! Men roligt med ytterligare en systerson! :D Grattis, grattis!

2009-05-10 @ 11:56:41
Postat av: Marina

grattis till honom o dig!

2009-05-10 @ 16:16:34
Postat av: Jasas.se

Fan vad söta namn :) Vi hade ju Alfred lite på tapeten då vi väntade Mio.. innan vi kom på Mio då :D Namnet alltså.

2009-05-10 @ 20:19:08
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0