Björn mother fucker, Bjöööörn

Jag känner att jag börjar bli lite trött. Hade jag inte känt på mig det, hade jag förstått det när jag fick ett skrattanfall nyss. Riktigt kul tyckte jag det var.

Så jobbigt att förklara, vet inte riktigt hur jag ska få med allt...
Oscar hade hört en låt som jag aldrig hade hört när vi träffades. Men den är inte så komplicerad i refrängen (viss del av den i alla fall) och han kunde faktiskt melodin och sådär, så trots att jag aldrig hört låten så händer det att jag går och sjunger på den. Och det är mest "En boll, en boll, en boll och ett racket" och sen brukar vi avsluta på lite olika vis.
Ivenhavenrabenschwift eller nåt med mitt namn är Björn, mother fucker.

Men jag satt i alla fall och nynnade lite med boll, racket, Björn och mother fucker.
Och kommer in på Hannas blogg. Där hon visar en bild på egentligen en fondvägg hon ska måla, men där man Också ser en tavla med foton som hänger på en annan vägg. Där är bland annat ett foto på henne och... hennes make Björn! Och när jag ser detta, samtidigt som jag sitter och sjunger på denna låten, jag ni förstår.
Det är ju så hysteriskt roligt så jag bara skrattar och sjunger Björn mother fucker, Bjöööööörn!


"...och mitt förnamn det är Björn. Björn mother fucker, Bjöörn!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0