Vad är det för fel på TV:n?

Varför får man inte se nåt annat än nyheter, gamla serier eller barnprogram på morgonen?
Tycker faktiskt det är lite konstigt att lediga/sjukskrivna/mamma lediga (eller varför man nu är hemma klockan 9 en vardag) inte får se på TV när dom är hemma?

Satt och räknade, på dom 12 kanalerna jag kan/brukar se eller bläddrar förbi på jakt på nåt att se. på visar fem av tom TV-shop. Två visar nyheter och två är barnprogramskanaler

SVT1: Nyheter
SVT2: Testskärm
TV3: TV-shop
TV4: Nyheter
TV5: TV-Shop
TV6: Knight Rider
MTV: Musik
TV8: TV-shop
TV9: TV-shop
TV4+: TV-shop
Nickelodeon: Barnprogram
Barnkanalen: Barnprogram

Inte för att det är nåt fel på Knight Rider, jag följde nästan det sist när det gick men ändå. Varför får man inte se på TV på morgonen, medans man ändå vaknar? Ska man blogga då, tro?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Såhär tror jag de resonerar: Folk som går hemma de tiderna är arbetslösa/sjukskrivna/pensionärer, och de grupperna är väldigt deprimerade, så, kanske kanske, shoppar de loss för att må bättre? Det är min teori. Inte sagt att jag håller med alltså. Men jag tror ont om de flesta ;p

2009-03-31 @ 13:40:30
Postat av: ♥ Jasas

Night rider är ju bara SÅ B. Haahahaha.

2009-03-31 @ 20:37:55
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0