Underbara tjejor

Tess: Ne men tack, vad glad jag blir! Ska absolut titta in hos dig!

Marina: GU vad du är söt!! Nu kan jag ju verkligen inte sluta, haha! TACK!!!

Erika: Nej, det är klart. Men det var en förklaring till varför det blivit/varit som det blivit :)

Chathrine: Attans, jag som trodde jag var övermänsklig och bara körde på och på ;) Nej då, jag ramlade bara ner på jorden lite? Och jävla skit blogg.se som inte funkar!!

Jasas: Tack! :)





Sicka sötstrumpor ni är! Hur kan man vara blogg-off när två stycken nominerat en som månadens blogg?? Nu tar du och flyr din väg din negativitism och icke blogg sug, nu får jag ju bevisa att jag är bäst!
Oavsett om jag ens kommer med, men bara att få två nomineringar får mig att känna mig bäst en liten stund. Så himla gulligt av er tjejer!!

Och samtidigt som jag sitter och skriver detta går jag in på min mail, eftersom Chathrine skrivit att hon mailat. Och jag får tårar i ögonen för det hon skriver! Ett sånt stöd och sån hjälp! Nu känner jag bara vad har jag gjort för att förtjäna detta? Dubbel lycka idag - verkligen!!

Jag har sån tur som har sånna underbara tjejor här runt mig. Och jaa, Hanna, du också! Nu vet jag inte vad bloggtorka är längre (I hope? Haha!) för nu kör vi!!

Kommentarer
Postat av: Marina

nattiskram! kör på! :)

2009-03-13 @ 22:50:15
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Oh, massa att läsa! Finally! Har saknat dig massa! Kram

2009-03-14 @ 00:09:45
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: chathrine

Men du är ju DU liksom. Det räcker så. :) (passar på att kommentera utav fan - medans det funkar!)

2009-03-14 @ 11:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0