Vi börjar med kaka

Såååå är jag tillbaka... Och vi börjar med kaka! Bakade kaka i... Kan ha varit onsdag? Neej? Torsdag? Jag kommer faktiskt inte ihåg vilken dag, men jag var sugen på choklad/gott så jag gjorde en chokladadkaka med chokladglasyr.
Gott var det och här kommer bilderna:


Vettikatten vad som hände när den stod i ugnen, första bilden?
Såg ut som en hjärna eller tarmar, gör äckligt! Hah, tog bort det fort, fort!


Skulle varit spindelnät på, men tänkte jag kunde skriva nåt istället.
På diskbänken var det lättare än på själva kakan, men det blev sådär?



Och Hannas goda korvgryta..! Smarrigt som attans!
Ska bara lära mig ta mindre mat med grönsaker, hah!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, den kakan ser farlig ut! Vågar jag be om receptet?? ;D

2009-03-07 @ 11:47:31
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Gud vad god kakan ser ut, och korvgrytan med (såklart) ;D

2009-03-08 @ 07:08:25
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0