Fick äntligen tag på honom

Marina: Joo-o! Hjälper massor, tack!!

Jasas: Tack för tummarna!

Chathrine: Tack för stödet, det hjälper!

Anneli: Jaa, Bloglovin' verkar strula lika mycket som blogg.se...





Nu har jag pratat med papi.
Såg att han hade ringt för två timmar sen. När jag ringde upp nyss och det gick fram signaler antog jag att han hade fått komma hem. Då brukar han inte höra telefonen heller.
Provade att ringa hem, Mattias (Lenas son) svarade att han inte var hemma och att Lena var på väg dit och hälsa på honom. Ehh, jaha? :( Inte hem idag då alltså.

Ringde sjukhusets växel och sa att jag sökte min pappa som åkte in till akuten tidigare idag, hon kopplade mig dit det var upptaget. Ringde upp igen och förklarade att jag ville bli kopplad till akuten.
Nehe, dom har ingen telefon där? Förklarade igen vad jag ville och hon kunde hjälpa mig därifrån! Okeeej. Så jag kopplades till avdelningen (tack för att ni svarade "Ja, han är inlagd").

Kom till avdelningen och förklarade igen att jag ville prata med min pappa som låg där och hon bad mig hänga kvar. Då kom ytterligare en sköterska och jag fick säga IGEN att jag ville prata med pappa.
Hon skulle gå och säga att han skulle ringa mig men han satt i mobilen, då ringer min, hah! Men jag klickade honom där, för jag tänkte han skulle ta telefonen hon hade. Men nej, hah!

Men till slut ringde han upp och sa att han fått nåt jocks som förhoppningsvis skulle ordna upp tarmarna, och då skulle han få åka hem. Annars får man ju se hur det går.
Så, nu är det bara att hålla tummarna ännu lite blåare och hoppas på att han får komma hem imorgon, min lilla papi. Men så ligger i alla fall landet, på sjukhuset.

Kommentarer
Postat av: Marina

hoppas han slipper operation, kram!

2009-03-23 @ 19:54:31
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Hoppas det fixar sig! Kram!

2009-03-23 @ 19:55:46
Postat av: Jasas.se

Gud vilket krångel! Men klart som fan att det fixar sig, men håller mina tummar blåa för att det går fort så din papi får komma hem snart. Men det är skönt att han är i goda händer :)

2009-03-23 @ 20:36:03
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0