Strosa på stan

Jasas: Aww, du är så söt :) Toklängesen jag fick ett SMS ja, hah!
Jag tyckte också det var konstigt men han sa att det "inte var så längre" typ. Och när jag ringde sa ändå sköterskan att han pratade i mobilen, så ja, I don't know?





Nu borde jag börja göra mig i ordning.
Varken jag eller Malin har den minsta aningen om hur lång tid det kan ta för henne, men hon trodde på nån halvtimme, och hon skulle vara här strax efter 10 så jag tänkte att vid 10.30 går jag ner och kollar affärer. Så ringer hon när hon är klar och vi kan mötas.
Allt öppnar ju klockan 10 så det finns ju både pyssel/bok affär, Lindex och... Ica? Hah, ne men tänkte hålla mig till samma kant som hon är på, och Lindex kan man ju gå länge på om det är så.
Men nej, då får jag göra mig i ordning nu då!

Kommentarer
Postat av: Marina

hej tänkte kommentera på ditt senaste inlägg.. om din Papi..men gick ej .:(

iaf..ja hmm det var ju lite roligt:P

HOPPAS HAN MÅR BäTTRE IDAG!

2009-03-24 @ 10:50:11
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0