Sånt som man gör för att "lura"

Ibland tycker jag det är förbannat tråkigt att titta på TV med Oscar.
Han är ju ett "media freak" i den mån att han ser och tänker på hur allt bakom kameran och sånt funkar och har gått tiil. Som nu till Robinson "Jag har så svårt att ta det seriöst när ett kamerateam följer dom, typ 'titta en orm' och sen var kameran redan vid ormen" och sånt. Eller hur overkliga vissa saker är just för att det är TV och bla bla. Sånt som man gör för att "lura" tittarna, få till en rolig och bra serie. Men som han drar ner.
Även om det är sant och självklart så vill man ju inbilla sig lite.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Enda gånger det funkar med sånt tekniskt snack är när man ser på skräckfilm eller så. Att påminna sig om att det inte sker på riktigt brukar göra det lättare för mig iaf.

2009-03-21 @ 21:51:26
Postat av: Ann-Sophie

Jag hade ju blivit tokig om min gubbe hade hållt på så när vi tittar på tv, haha.

2009-03-21 @ 22:38:59
URL: http://pontiacpower.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Ja så irriterande! För då blir det ju att man uppmärksammas om det och tänker så själv.. då man egentligen vill se programmet för vad det är!

2009-03-22 @ 08:49:27
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0