Kul utmaning

Hittade en kul utmaning hos Chathrine:


1. Ladda upp den äldsta bilden du har på dig själv

1998, avslutning i 3:an (äldsta bilden jag har i hemmet/på datorn)

2. Ladda upp en bild på dig själv som tonåring

041023, 16 år going on 17

3. Ladda upp en bild på dig själv som du ser ut nu.

090213, drygt en månad sen

4. Berätta 5 saker som du inte tror så många vet om dig

- Jag tog hål i öronen första gången när jag var 6 år.
- Jag hade ljust, ljust blondt hår när jag var liten.
- Jag har velat bli läkare, tennisproffs, dagisfröken och lärare, genom åren.
- Jag börjar tycka det är svårt att komma på sånt här.
- Jag är uppvuxen i ett hus på landet/i skogen.

5. Är dina föräldrar skilda?

Separerade, ja.

6. Hur många syskon har du?

Ett styck litet på 7 år till sommarn.

7. Har du någon sjukdom?

Nej, bara allergier.

8. Vem/vilka är din bästa vän/vänner?

Har ingen som är så mycket bättre än alla andra.
Om inte Puttiritha då.

9. Har du ett förhållande? Hur länge har ni varit tillsammans isåfall?

Ja, jag har. Lite över 3 år tillsammans.

10. Vart bor du? I lägenhet själv, hos mamma och pappa?

I lägenhet, med sambo och troll.

11. Går du i skolan eller jobbar du? Vad utbildar du dig till och vad jobbar du med?

Extrajobbar på Jysk.

12. Skriv upp  de 5 äckligaste sakerna du vet.

- Fötter.
- Baconsnacks.
- Blodpudding.
- Överdriven självgodhet.
- Pedofili.

13. Nämn 5 bloggar som du läser:

- Hanna
- Anneli
- Chathrine
- Marina
- Mammabecka


Kommentarer
Postat av: Marina

åh fina bilder & här var det nytt & fräscht på sidan minsann :D

2009-03-15 @ 17:13:16
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0