En bild på sig själv när man kände sig fin

Emma utmanade alla som läser hennes blogg att lägga ut en bild på sig själv när man kände sig fin och mådde bra med sig själv. Vacker inom- och utombords.
Kom genast att tänka på bilderna vi tog denna dagen, speciellt eftersom det verkligen lyser lycka på dom när vi är med båda två. Men nu var det mig, så jag tog den på me only.


Lite roligt dessutom är att jag har också lite lockigt hår på denna bilden, som Emma har på sin. Hade pappiljottat det till jul och sen dess (julen -06) har jag funderat på att permanenta det för jag tyckte det var så himla fint. Och när jag ville ha det, inte som nu när det lockar sig när man helst inte vill, hehe. Så det var lite lustigt att jag och Emma hade såpass lika tillfällen, eller vad man ska säga. Var i alla fall glad och lyckig här och kände mig så extremt jätte fin! Vi fota och vi fota och jag blev så nöjd hela tiden!



Ja, och så klart utmanar jag alla som läser detta också! Och skriv gärna här sen så jag får se era fina fejjor också!

Kommentarer
Postat av: Marina

du är jättefin på kortet!!

2009-03-07 @ 16:27:28
Postat av: Emma

va lustigt =) Men du var jättefin oxå.. vi ska kanske göra det tillsammans? ;)

2009-03-07 @ 17:57:49
URL: http://emmalajnens.blogg.se/
Postat av: Anneli

Söt :D

2009-03-07 @ 20:56:56
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Ahw vad fin du ÄR! Och som du skrev så ser du verkligen lycklig ut. Strålar!

2009-03-08 @ 07:11:42
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0