In action

Chathrine: Fast jag tycker inte det hjälper med en tvåa heller, med fler dörrar att stänga om sig. Jag vill vara själv hemma. Men det är ju skönt att jag inte är ensam då, hah!





Pratade med Hanna igår och gnällde lite på att hon inte visat sin nya kappa och frisyr.
Kom på då att egentligen var väl inte jag rätt person att göra det när jag inte ens visat den nya sängramen än, hah! Men jag har heeelt glömt bort det faktiskt.
Men nu chansar jag på att hinna före Hanna, haha!



Tänkte jag skulle bäddat och plockat undan men ni får den in action istället.
Älskar att den är så bred så man har en "hylla" uppe på.
Även om det varit ännu bättre med den vi ville ha...
Men men, där är den!

Kommentarer
Postat av: Chathrine

hehe, du får sätta en fot därbak på honom och skylla på PMS. Tror nog han saknar ensamhet lika mkt om han sätter sig in i din situation. Du jobbar ju och då får han sin egentid. ( Och skolan ÄR viktig om jag skall vara moraltant. Jag hoppade ju av och har lärt mig ef hur jäkla viktigt det faktiskt var. Var så lätt att gå på gymnasiet har jag kommit på efteråt - fast jag tyckte tvärsom då. Man va rju skoltrött till tusen.)

2009-03-04 @ 11:31:57
URL: http://snovit.wordpress.com
Postat av: Jasas.se

Fan vad fin säng!!!!

2009-03-04 @ 13:11:00
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Snyggt :D

2009-03-04 @ 21:19:39
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0