Det som inte var så meningslöst ändå

Anneli: Hmm det lät lite snurrigt, jag får nog ta det när det är dags :) Men tack för infon så länge, så man inte står helt lost när det väl är dags.





Sicken dag det varit! Blev sådär tokigt så när jag gick in och hämtade jackan för att gå hem tänkte jag att det känns så meningslöst att bara åka för tre timmar (speciellt när man är hemmifrån totalt fyra och en halv timme) men samtidigt så kändes det som jag hann så mycket. Och en timme är ju bättre än inget.
Så till slut var det inte så meningslöst, mer kul.

Nu sitter jag och väntar på att ringa mamma. Dom var iväg när jag var på väg hem, så vi skulle höras lite senare. Så får vi vår promenad upp och så skulle hon kolla på några byxor of mine, och så får vi träffa dom så klart. Lille gluggis, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0