Icke vårigt och rensning

Anneli: Haha joo du... Somliga läser när dom sitter där, han tankar serier och lägger in på telefonen för att ha vid laddningstider på datorn, innan han somnar eller... när han sitter på toa.

Ann-Sophie: Haha jaa det var ett jäkla zappande igår! Och JA, ibland undrar man om översättarna ens kan egenlska när man läser deras översättningar, tur att man kan själv!

Jasas: Ja, fast han skruvar på korken på tandkrämen, hah! Ne men man vänjer sig eller om man säger till så slutar han. Han tänker ju inte på det, för det är så självklart för honom.





Blaha, det är sånt tråkigt väder idag igen. Himlen är grå/vit och solen verkar ha gått på semester. Bara för att jag var sugen på att gå på promenad idag innan badet, när vi ändå var uppe så tidigt. Vet inte riktigt om nån har stannat tiden eller nåt? Jag vaknade 8.50 och låg kvar och kramades en stund innan jag gick upp, vi har ätit frukost och jag har tittat massa TV och ändå är klockan inte mer än 11?

Oscar pratade om att rensa ut garderoben. "Kul" när han tar sånt initiativ (konstigt ord, stavas det så?) eftersom det till stor del är hans kläder som ligger och dräller. "Jag har nog tröjor från sjuan och det är ju... MASSA år sen!" sa han förut, hah! Så det passar ju bra i detta icke våriga väder.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det är väl härligt när tiden faktiskt går lite långsamt, så man hinner med! Fnissar.

Ah, dessa garderober...

2009-03-22 @ 11:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0