Klämmer ihop connection sladden

Anneli: Och jag tänkte på det idag när jag läste dom, haha!
Haha okej, ja det är ju så olika. Mamma och hennes man tyckte inte direkt det var kul heller (dom skrattade i alla fall inte) men som sagt vi hade kul.





Är det nåt jag stör mig ganska så väldigt mycket på så är det när Oscar spelar spel som hänger på nätet. Eller klämmer ihop connection sladden, snarare.
Jag kan ju inte be honom sluta med sin sysselsättning för att jag ska kunna fortsätta med min. Men internet går gööör segt när han spelar det spelet dom spelar nu så jag får abruptiska ryck och vill lämna tillbaka datorn.

Då brukar det bli lite extra med bloggande också. Här går det inte lika segt som på bloggkoll och allt rullande i bloggar, faktiskt. Skulle man nog inte tro.
Med det inte sagt att jag ska blogga på nu, haha. Jag vill faktiskt läsa dom sista bloggarna jag har så jag får lida igenom det, för deras skull. Sen somnar jag nog, rätt fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0