Två-listan

Två saker som skrämmer dig
1. Döden
2. Mördare

Två saker du har på dig just nu

1. Boxer
2. Duntofflor

Två av din favoritlåtar just nu

1. Har ingen favorit så
2. direkt, just nu

Två saker du vill ha i ett förhållande

1. Ärlighet
2. Humor.

Två sanningar
1. Det snöar ch jag viiill inte
2. Halsbränna är bajj

Två saker som du attraheras av
1. Rumpan
2. Ögonen

Två av dina hobbys

1. Blogga
2. Spela.

Två saker du verkligen verkligen vill ha
1. En snygg kropp
2. Massa barn

Två saker du vanligtvis inte skulle erkänna
1. Min vikt
2. Djupaste drömmarna

Två saker du tänker på just nu
1. Att jag är bajsnödig, hah!
2. Om jag ska lägga mig i sängen

 Två saker du börjar må illa av
1. Lukten från baconsnacks
2. När nån (i närheten) är magsjuk

Två personer du utmanar att göra denna lista
1. Anneli
2. Ninu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0