Tjatade i en och en halv timme

Marina: Tackar, tackar!

Anneli: Gu så bra! Och tack!





Nu är jag tröttitrött. Blev en halvtimme extra med märkestagning och det känns som jag inte gjorde nåt annat än tjatade i en och en halv timme. Många som inte ville lyssna men ändå många görduktiga.
Dessutom började jag visst en halvtimme tidigare för att jag är så snäll så 7.15 går bussen imorgon bitti. Så det blir tiiiidigt natti natti och hoppas jag somnar då så jag kommer upp imorgon.
Så ja, jag säger faktiskt trevlig kväll och god natt nu, inte mycket kvar tills go nattis.

Kommentarer
Postat av: Anneli

God natt och sov så gott :D

2009-03-15 @ 21:58:00
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0