Ordning och reda, veta när det är fredag

Sitter här och läser ikapp mig i lite bloggar. Och så skriver folk om jobb och sådär. Då kommer jag på att det är ju måndag idag! Jaha och hoppsan. Betyder det att det nyss varit helg?
Jag blir så förvirrad när man sitter här innanför fyra väggar och ingen ordning och reda. Jag vill jobba! Få tillbaka vardagen, ta vara på dagarna och ha nån mening med att vakna!
Nästa vecka kommer bli så go när jag har tider måndag-fredag vilket betyder att det kommer vara jobb och sen helg. Ordning och reda, veta när det är fredag.

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Ja det var 'längesen' (för att vara du) som du skrev om jobb! Dem får ju ge dig mer tider och inte vara så himla friska där borta på Jysk:et :P

2009-03-09 @ 21:50:52
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0