Om mitt kiss

Chathrine: Så skumt... Det är inte så att du glömmer eller skriver nån boktav stor eller liten? Hmm, snurrigt men du kanske fattade?
Och det var bra att du redde ut det åt mig! Inte för att jag tänkt räkna vatten man har i maten just, men tänkte om det räckte om man drack halvlitern till fyra mål (två liter då) men idag har det runnit ner två liter - utöver det till maten! Så då har jag ju gjort rätt då. Gäller bara att fortsätta så, haha!





Och apropå mycket vatten är jag SÅ kissnödig nu!
Det är säkert jätteintressant, men jag skriver det ändå för det är min blogg! I alla fall, det är så roligt nu när jag dricker så mycket (har ju blivit fyra liter idag) så är jag så kissnödig hela tiden.
Förr, för några år sen, så kissade jag 2-3 gånger per år (HAHA neeej, per dag, men det får stå kvar för jag är så trött så det var kul) och nu är det 2-3 gånger i timmen typ, haha!
Jaja, nog om mitt kiss. Så här blir det när jag är trött.


Tänkte på nåt annat också, men det har jag glömt.
Oscar lägger sig nu så det är väl bäst att jag hakar på. Annars får jag somna själv och till snarkningar och det går inte för sig. Nu skäller han på trollen, stackarna. Dom har det inte lätt dom.
Ne men allvarligt, god natt nu!

Kommentarer
Postat av: Chathrine

Nope. Skriver exakt som det står i mailet. Först tänkte jag att fingrarna "sprang iväg" för fort som när jag skriver, men pekfingervalsen funkade inte heller. Då tänkte jag att 'jag öppnar mailet från Jenni och kopierar av rätt av' och Då funkar det. haha. Kisseriet är super - det visar att kroppen rensar ordentligt. Då man blir van med allt vatten, så behöver man inte springa lika ofta. Men 1ggn/h är normalt i vanliga fall. Så här i början kan det bli 4-5ggr/h, så man tycker sig pissa hela tiden. :D

2009-03-03 @ 23:25:02
URL: http://snovit.wordpress.com
Postat av: Jasas.se

Ja har man inkomster så får man utgifter :P

2009-03-04 @ 13:08:44
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Oj, fyra liter vatten? Lite väl mycket väl? Har hört att det kan vara farligt att dricka för mycket vatten. Hittade iaf en källa på det http://www.sund.nu/docs/artikel.asp?art=280&tem=3

2009-03-04 @ 21:25:23
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0