Occuperad

Jag har blivit occuperad med annat ikväll. Jag har tänkt skriva blogg och läsa bloggar, men nu orkar och hinner jag inte!

Skulle gått en prommis när jag kom hem. Oscar mötte mig och allt men det gjorde mer och mer ont efter varje steg så det blev en liten, liten runda (knappt ens bättre än inget). Och nej, det var inget att gå av. Vi gick hem och ner till Ica, runt där och när vi kom hem var jag gråtfärdig. Sån jäkla skit.

Men i alla fall, vi köpte grillad kyckling och Oscar köpte kamben (så egentligen köpte ju jag kycklingen, för det är bara jag som äter det, men jaja) som vi smaskade i oss tillsammans med Icas baguetter som man värmer i ugnen. Så smarrigt! Och så Jericho på det - så klart. Tre avsnitt kvar, then it's done.

Sen fastnade jag som sagt här. Dels blev det en långt låst inlägg och dels blev det ett långt mail till Chathrine och ja, tiden rann på och jag är så trött så jag vet inte hur jag ska orka ett till Jericho. Kanske får hoppa det, men jag hoppas inte! Så ja, det här blir det sista för mig på datorn ikväll. Antingen mer Jericho eller natti natti nästa.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Man kan inte sitta vid datorn jämt :)

2009-03-14 @ 00:10:26
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0