Nu jädrar ska här städas!

Satte på stora datorn för att spela Sims. Men så tänkte jag att jag kunde lika gärna städa istället. Föredrar att städa när jag är ensam hemma så det är ju bäst att passa på nu. Plus att om jag gnäller för att Oscar inte städat när jag varit borta, kan jag ju inte strunta i det när han inte varit hemma, hehe.

Så nu kan jag dra igång i min takt, som jag vill och utan nån som stör eller tar paus (så jag också måste göra det) just när jag kommit igång. Och lyssnar på vilken musik jag vill (Britney Spears senaste skiva) och hur högt jag vill. När sovrummet är rent och fint, med rena sängkläder, förtjänar jag Sims som bara den!


Vad gör ni idag egentligen, folket? Tysta är ni i alla fall. Hoppas ni är ute och njuter av vårsolen, det är den ursäkten jag kan komma på för att inte sitta här och glo, heh.

Kommentarer
Postat av: ♥ Jasas

Solen gömmer sig bakom moln och fuktig luft här, så vi befinner oss inomhus idag.

2009-03-30 @ 11:46:55
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0