Mobillista - på en typ

1. Ta fram din mobil.
2. Gå till inkorgen!
3. Svara på frågorna genom att skriva första meningen i sms:en
4. Fråga 1 - första meningen i första sms:et
5. Fråga 2 - första meningen i andra sms:et, o.s.v

1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Nu skriver jag från datorn :D

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Kan du gissa vilket ord jag tänkte när jag hörde pipet?

3. Vad är det första du säger när din kompis blivit påkörd av en buss?
Nej inte direkt, men Mio vaknade 5.45 - lite väl :p

4. Vad är det fulaste du skulle kunna säga åt din fiende?
Tihi :D

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? 
Kuken :D

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon? 
Ok syns iaf på msn senare
 
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du träffade honom? 
Ok

8. Vad vill du höra mest av allt?
Jepp så e d i nödinge nu för tiden

9. Vad kommer bli dina sista ord vid liv?
Har inte ens kommit till handläggare

10. Vad var dina allra första ord?
De e lugnt

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

HAHAHA, denna måste jag också göra! 'Vad säger din mamma innan hon går och lägger sig?' KUKEN :D

2009-03-25 @ 12:48:24
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0