Lite konstigt

Jasas: Hade jag kunnat hjälpa dig, hade jag gjort det! Hoppas han ändrar sig så du får ändra.





Lite roligt är det faktiskt. Det vi ska ändra är att flytta ut buren från sovrummet hit till vardagsrummet, och för att det inte ska bli så tomt där i sovrummet ska vi ställa in min dator där (om det finns väggutag, måst kolla det först). Jag använder den så sällan ändå, om jag spelar Sims eller grejar i PS.

Men så blir det så att bara för det så har jag sån lust att sitta vid den datorn, haha! Inte för att jag inte kan sitta när den står där inne, men då får jag ju sitta mer själv och sådär. Lite konstigt eftersom vi alltid suttit på varandra, från att vi hade ettan och inte hade nåt val till nu när vi suttit tillsammans i v-rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0