Let's röst

Hah, jag gick precis in på moolin.se för att rösta på måndagens blogg. Det har blivit en "vana" att jag kollar vilken tid jag får rösta nästa gång. Jag trodde det var en gång per dygn, inte att den räknade på 24 timmar - men det gör den.
I vilket fall så tryckte jag på rösta för jag kom inte ihåg när jag gjorde det igår och så står det att nästa gång jag får rösta är 23 mars 11.08 och då blev jag sådär fundersam, vilket datum är det dag?
Och så såg jag på klockan att den var 11.05 så hur gick det ihop? Nä men oj, det är ju 23:e idag så det är ju bara att vänta några minuter och kanske blogga under tiden, och rösta sen.
Så, let's röst!

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Jag fuskar och röstar från både min och Björns dator :P

2009-03-23 @ 11:38:52
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Jag röstar varje dag! :D

2009-03-23 @ 18:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0