L-l-listaaa

Vad/vem fick dig att skratta idag? Nåt på tv:n.
Vad gjorde du 8.00 imorse? Läste bloggar ellet nåt, probably.
Vad gjorde du för 30 min sen? Såg det sista av Våra bästa år.
Vad hände dig 1993? Gick dagbarn hos min moster, fyllde 4 år haha!
Tre ord varför du sist spydde? Vet verkligen inte.
Vilken färg har din hårborste? Svart och silver.
Vad köpte du sist? Food.
Vad fick du senast i present? Värdebevis hos en massör.
Vilken färg har din dörr? Vita är 'em all.
Var förvarar du dina pengar? Banken.
Hur var vädret igår? Triiist.
Var kramades du sist? Sovrummet/sängen.
Vad ser du fram emot? 16:e mars och veckan som följer.
Vad är 15? Åldern man blir byxmyndig.
Vilken skostorlek har du? 40-42
Vill du klippa dig? Ja, om ett tag.
Är du över 25? Noppe.
Pratar du mycket? Om jag har nåt att säga.
Kollar du på O.C.? Nej, det är ju slut nu.
Har ditt namn ett “x” i det? Öhh, nej?
Känner du någon som heter Steve? Nej, om inte i mellannamn kanske?
Hittar du på egna ord? Hah, ja!
Är du en typiskt svartsjuk person? Nej, inte direkt.

Vad har du för mobil? Nokia 6500 slide och SonyEricsson Z710i
Vem ringde dig sist? Malin.
Biter du på naglarna? Händer, tyvärr...
Har du lockigt hår? Nae, ibland och lite.
Vilken konsert ska du på härnäst? Iiingen aning, ingen inplanerad, haha.
Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? Har valt att inte ha den personen i mitt liv.
Hur många gånger har du svurit idag? Inte speciellt många, tror jag?
Vilket ord säger du ofta? Öhh? Haha nej men "Hej" säger jag ju på jobbet (Hej hej, dessutom)

Har du sett filmen “Donnie Darko”? Nepps.
Ska du jobba imorgon? Hah, ja faktiskt!

Vem sa du “jag älskar dig” till sist? Oscar.
Vad borde du göra nu? Ligga här och ha det bra - vilket jag gör.
Har du något smeknamn? Ninni, eller mer "hade" kanske.
Sover du mycket? Nej, borde sova mer.
Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? Har typ bara sett The Pacifier?
Vad ska du göra på lördag? Ningen naning...
När var du ute sist? Igår, ner till affären.
Har du gråtit idag? Najje.
Är du en glad person? Oftast.
Har du roligt nu? Jovars, inte tråkigt i alla fall.
Vad äter du helst? Kött!
Vad heter din mamma? Mami. ...eller jaha, Mirja.
Vad är hela ditt namn? J -E - N - N - I.
Tycker du om någon just nu? Japp, många.


Kommentarer
Postat av: Chathrine

Gud vilken skillnad i ålder då man tänker på 1993. Du 4 år och jag 14 år. haha.

2009-03-02 @ 15:32:30
URL: http://snovit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0