Jisses vad trött jag blev

Jasas: Hehe förlåt, men det var ju inte värre än så :) Och ja, JAG MED!!!





Nu ska jag strax packa matlådor och call it a night.
Plocka ut linser och sådär också. Pratade precis med Malin en stund, det blir så mycket mer att säga när vi knappt jobbar ihop längre. Men det är kul, Malin är snäll. Kommer bli tomt utan henne.

Oscar har redan gått och lagt sig.
Och jisses vad trött jag blev. Har inte ens hunnit läsa några bloggar idag, vad har hänt? Kom inte hem senare än vanligt. Skumt det där. Kanske att jag gjorde maten, och inte Oscar?

Jaja, lite otur att månadens blogg var denna veckan.
Jag jobbar mest hela tiden (för ovanlighetens skull) vilket gör att det blir mindre bloggande. Men jag vet ju att mina vanliga läsare har tålamod och väntar på mig tills jag är backa - det är det viktigaste!

God natt alla goingar - och ogoingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0