Helt totalt jätteslut

Jasas: Då ska jag fixa det snarast möjligast, frågade ju om det när jag ändrade designen för jag tyckte det såg lite ljust ut men det är ju så olika från dator till dator.

Emma: Ja det kan jag tänka mig är lite tråkigt, knappt se nåt av dagens ljus.

Ann-Sophie: Hehe ja det var vad jag tänkte också, att det kunde vara lite kul att se! :D

Anneli: Så bra! Men en snabbis måste man ju in och läsa kommentarer också, hehe!





Hujeda mig, ett snabbis inlägg får det bli medans jag väntar på att "få" sova. Är helt totalt jätteslut. Men då sover man gott. Oscar tyckte vi skulle vänta till i alla fall halv innan vi la oss, men jag är redo.

Blir heldag imorgon också så det blir väl sådär med bloggandet igen, nu blev det ju bara på lunchen för det har verkligen varit fullt upp hela dagen! Mer om det imorgon, här och i låst inlägg.

Eller fredag eller helgen. Risken finns att morgondagen blir som denna dagen. Fredag börjar jag sent som tur är. Sovmorgon, ja tack! Men nu ska jag ägna mig åt andras bloggar innan nani.

God natt!

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Kan inte du lägga dig en kvart innan Oscar? :P

2009-03-19 @ 09:23:59
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0