Här sitter jag och babblar

Ann-Sophie: Och det var det också! Och välkommen tillbaka, hah!





Det blev inte alls som tänkt. Men duschat och ätit har jag, och får snart gå ner för att köpa mellanmål till jobbet. Ett äpple eller två. Kanske nån banan. Blir lagomt och bra.
Och så börja byta om och göra mig i ordning för att gååå. Funderade på mascara men hoppar nog det med tanke på vädret, vill ju inte gärna komma och se ut som värsta emo, hah.

Luktar gott om vitlök också. Oscar gjorde en lite väl stark sås igår, som jag hade till min grekiska pytt nu idag. Efteråt borstade jag tänderna och använde SB12, fan så dom sved!
Inte bra på vitlöken. Får väl köra en vända till innan jag går så folk inte svimmar när dom ska betala. Och ingen behöver påpeka "Har du ätit vitlök, älleh?". Bäst för alla.

Ska kika in sommarvarorna som kommit också, tjiho! Började komma igår så vi får väl se om vi hunnit få upp nåt, och vad det var i så fall. Bästa på hela året: sommarsäsongen!
Förutom all montering, hah. Men hoppas dom/vi sparar det till alla rastlösa praktikanter, så jag slipper. Så många bord och grejer jag monterat under minda praktikdagar va?

Men nej, nu får jag börja skynda mig ser jag. Här sitter jag och babblar som om jag hade hela dagen på mig. Och det har jag ju inte, inte på långa vägar!
Har väl inte sån panik egentligen heller, men heller väntar jag 10 minuter än blir 10 minuter sen, om så även 15 eller 20 minuter. Jaja, jag skulle gå var det ja! Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hoppas du haft en bra dag!

2009-03-03 @ 19:29:20
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0