Här blir inget vettigt gjort

Anneli: Jo jag har det, eller ja här på datorn! Hoppas det gick bra i spelandet - och pluggandet!

Ann-Sophie: Hehe okaaj, hoppas du är piggare nu då!





Sau, nu får det räcka med spelande för en stund. Och så lägger sig Oscar framför Wii:t, hah! Men jag ska inte spela, jag ska sitta här och bestämma veckans mater. Och sen se på Unga mödrar när det kommer. Är så trött när jag inte gjort nå vettigt men samtidigt pigg. Hmm, förklara det om du kan, hah!

Men vi ska ut och gå sen. Och äta kanske? Uh, så bra gick det med att äta bra. Jag somnade om i morse efter en timme, sov till 11 och åt en banan. Sen har jag ätit några knäckebrön med kassler och tigerkaka. That's it. Och inga tre timmar eller nånting. Men jag slipper gå och tänka "Baaah, är det mat nu igen?!" hela tiden.

Ne, här blir inget vettigt (som om läsa bloggar är vettigt?) gjort så jag får bege mig. För övrigt tänkte vi åka till Willys imorgon. Kollade deras reklamblad på nätet och det jag hittade var shampoo och balsam som var billigt. Men det kan ju inte skada att kolla. Kanske ta en tur och skriva priser från Ica och Lidl först? Haha!

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack! :)

2009-03-09 @ 20:20:22
URL: http://icabjorklund.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0