Floatboat

Ninu: Hehe jo kanske inte så farligt men... ja, haha! Det var det som fick mig att tänka på det, i alla fall.

Anneli
: Herre gud en rad måste man väl få ha samma? Jag hade aldrig kopplat samman dom två låtarna. Börjar kännas lite... överdrivet?

Jasas:Ett egetsnickrat armband, hihi.





Det här var lite "häftigt" tyckte jag allt. Slog på TV:n så var det Bachelor. Tänkte precis byta när jag hör dom säga "Jen from Sweden" och då var jag ju tvungen att titta. Han är från Rom och har väl dejtat tjejer världen över (eller, dom har plockat tjejer från hela världen, till programmet?) och två är kvar där en är från Sverige. Det är ju både lite häftigt och roligt, tycker jag. Fast man ser typ ingen skillnad på tjejerna, haha!

Hamnade för övrigt i sängen nu. När jag satt kändes det som magsyran pumpades ut som... jag vet inte vad? Fort? Så det blev sängen nästa så det känns bättre. Trodde det gått över för hela morgonen har det känts jättebra. Blah.

Och så ringde Malin precis. Jag ska göra hennes stängning imorgon. En lång, lång dag blir det. 16.30-19.15. Knappt tre timmar, hah! Men, det är bättre än ingenting? Och framför allt för att ställa upp. Idag är det ju ingen av oss som släpper tider bara sådär, hah. Ne men man tar ju all tid man får. Gott för dom som har sin fasta tjänst, ibland önskar man faktiskt att man hade det. I sånna här dö lägen. Men men, inte mycket att göra, bara att tacka och ta emot.

Ska försöka ringa dom med floatingen också. Boka 21:e mars och kolla om vi kan "flota" samtidigt, om dom har fler än en "floatboat" (som vi kallat dom, ingen aning vad dom heter?) och sådär. Ska bli spännande, spännande!

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Ja, dem 3 timmarna gör mycket för dem som behöver få ledigt.. men du är ju bara så rar som ställer upp på så få timmar!

2009-03-02 @ 15:31:10
URL: http://jasas.se
Postat av: Marina

å såg nu 21;e mars hehe

2009-03-02 @ 16:22:39
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0