Fixa eget

Har funderat mer och mer på att flytta över mig till en egen domän.
Nu är jag så trött på allt strul med blogg.se som är. Namnen försvinner titt som tätt på dom som kommenterar (thank god för IP-nummer) och det går många gånger inte ens att kommentera.
Så jäkla trist att när folk vill kommentera och inte kan.

Och nu såg jag dessutom att Malin svarat i Hannas blogg, som svarat mig eftersom det inte gick att kommentera här, att hon kunde fixa ett bra hotell och billigt, så jag ska prata med Malin!
Och Hanna har lovat att hjälpa också, jag har sån tur!

Så det lutar ganska starkt åt att fixa eget och släppa blogg.se. Det har varit bra, det som varit bra. Men nu har jag verkligen tröttnat på allt strul. Det kan ju också bidra till om/att man tappar lite blogglust, att saker och ting inte fungerar som dom ska. Ja, får ta och kolla och fundera på det, yes I do.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jo, det krånglar allt en hel del :p

2009-03-15 @ 13:28:08
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Marina

ja fundera du, kram.. vire nog inte fel med en egen domän

2009-03-15 @ 13:53:17
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0