Ett jävla tjöt

Jasas: Jag brukar också göra det, bara se finalerna, men i år när vi blev bjudna på (första) delfinalen här fick jag ju se resten också, tänkte jag. Men det känns inte som det varit nåt bra år i år...
Och TACK! Det var därför jag valde justen den bilden, från just då.





Trtos att jag inte kommer ihåg alla som gått till final längre, tror jag att jag har en favorit. Och ja, det är ett jävla tjöt om Melodifestivalen, men så är det vid den här tiden. I alla fall, när jag vaknade i morse så sjöng jag i huvudet på Alcazars låt. I can be your lover hold on tight.... Stray the night, baby stay the night... Nananana lalala... Om och om igen. Och den är kvar än, verkar inte vilja försvinna. Typiskt. Jag som ville heja på Heat, men jaja. Alcazar it is.

Och när jag stod där och jazzade till Alcazar så undrade jag samtidigt, när är det slut på att vakna upp och säga "Jaha, nu snöar det igen"? och jag undrar än. Tyckte det regnade men när jag kom upp var det snöflingor stora som tefat. Har som tur är slutat nu så det blev ju inget direkt, men ändå, själva grejen, när är det slut?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja, när ska det sluta snöa??

2009-03-08 @ 13:42:37
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Ann-Sophie

Vilken tur att det övegick till regn sen. ;)

2009-03-08 @ 19:50:33
URL: http://pontiacpower.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Ja jag förstår inte riktigt tjusningen med delfinaler.. visst att svenska folket ska rösta fram sin(a) favorit(er) men det ska väl bara vara dem bästa som går vidare ändå? Jag tycker bara det verkar vara ett stort sätt för tv att tjäna ytterligare pengar och nej.. det stödjer jag ej :P

2009-03-08 @ 20:46:30
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0