En såndär konstig dag igen

Jasas: Haha, det var inte så farligt som det lät. När jag såg snön i morse skrek jag änna till och tjoade "Men VAH?! Snö??" hah!





Idag har varit en såndär konstig dag igen.
Jag vaknade ju tidigt så dagen kom igång tidigt och sådär. Var nere och skulle möta Malin, men det tog för lång tid så jag gick hem igen och då blev det lite diskussion och sådär, sen spelade jag och helt plötsligt var klockan efter 17? What? Vart tog dagen vägen liksom? Jag vet då inte.

Men snart (pöh, det var ju timmar dit!) ska jag väl nana igen.
Vi ska eventuellt hämta ett papper mamma skrivit ut, imorgon när dom kör Korvas till skolan. Då är dom här vid 7 så vi funderar på en morgonpromenad där. Vi får väl se hur pigga vi är, hehe.

Nu blir det lite mer Sims, har haft sån spellust de senaste dagarna!

Kommentarer
Postat av: Marina

nu går det inte kommentera ditt senaste inlägg igen..,..Skumt! så skriver här då..

Klart du är orolig för din pappa... kram! skönt at han får åka hem.

2009-03-24 @ 20:06:12
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0